maandag 17 oktober 2016

It suits me well.



Het is alweer even terug dat ik een blog heb geplaatst.
Inmiddels leef ik naar de weekenden toe en word ik doordeweeks geleefd.
Ik werk alweer even bij Merieux Nutrisciences en ben naast het veertig uur werken ook nog pakweg twintig uur per week kwijt aan de reistijd.

Het geeft mij wel altijd de tijd om goed te beseffen waar vandaan ik ben gekomen.
Inmiddels merk ik dat mijn mentale jasje mij flink wat beter is gaan passen. En dat praten een heel stuk beter gaat dan voorheen.
Ik ben inmiddels van een verstokte roker en allesvreter omgeturnt in een gezonde bewegelijke jongedame met een fysiek jasje welke dus ook inene beter past en vooral strakker word. Tevens ben ik dus inmiddels al ruim een half jaar gestopt met roken en it feels good.

Moet ik wel erbij verklappen dat ik problemen heb met het adapten op mijn nieuwe werkplek, waardoor het komt denk ik al wel achterhaald te hebben..maar het aanpassen gaat helaas niet van mijn kant lukken dus accepteren maar.

Dit betekend dus automatisch dat ik al een goede periode alles zelf reil en zeil in mijn mentale well-being, met voldoende tips van de psychologe.
Eindelijk heb ik vat op mijzelf....eindelijk spint er een stukje zekerheid door mijzelf heen.
Oh en het doorzettingsvermogen zal nooit verdwijnen.

Ik schrijf jullie snel weer eens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten