donderdag 22 augustus 2013

Een kleine stap voor de mensheid....

Hoi hoi mensen,

Nou er is weer wat tijd verstreken en voordat ik morgen weer naar therapie moet en hierna weer een grote stap zet dacht ik ... het is tijd voor een update.


Inmiddels is het richting eind augustus aan het gaan wat betekend dat er een spannende tijd gaat aanbreken..stage en de opleiding gaan voor mij weer starten. Klinkt heftig na een 3 jaar weer terug in de school/werk-banken maar ik heb er enorm veel zin in. En als het goed is heb ik straks na een jaar lang stage bij DSM mijn papiertje eindelijk op zak!
Nog meer spannende tijden gaan aanbreken want wij gaan verhuizen. Ditmaal via de woningbouw naar een groter huis! 12 september gaan wij tekenen en dan langzaam alles overgooien. Dat brengt natuurlijk wel de nodige energie e.d. met zich mee, maar ook hier kijk ik (wij dus) enorm naar uit.
Volgende blog zal ik dan ook pas eind september doen (misschien bij iets groots nog sneller).



Hoe het gaat?
Eigenlijk heel goed...ik heb alles veelal en steeds beter onder controle...een aanval vind zijn complete weg naar de paniek niet meer.
Ik ben inmiddels al twee maal (eerste maal met moeders en tweede maal met lieve Lys) naar Utrecht heen en weer gereist om mijn dochter op te halen/weg te brengen. En dat ging eigenlijk heel erg goed.
Zo goed zelfs dat ik heb besloten morgen na therapie de volgende stap te nemen....alleen in de trein richting mijn ouders! Heel spannend maar ik weet dat ik het kan.

Zodra alles een beetje settled-in is volgende maand ga ik ook mijn hobby/passie weer oppakken namelijk fotografie..gewoon weer een beetje terug naar mijn wortels...

GEWOON WEER EEN BEETJE MEER SHAR!

1 opmerking: